Thursday, January 3, 2008



"cik...kalau saya datang lambat kelas kul 8 leh tak? sekarang nih musim hujan..payah nak start motor..cik lainler..ada kereta"..




haaa??? apa kena mengena hujan, motor dia and kereta aku? what is the rationale behind it?tak paham aku.dulu rasanya masa belajar..cikgu aku tak pernah lak ajar teori tu.yang pernah dengar teori darwin, buku teori sains, buku teori muzik. ooo...baru aku sedar...itu teori orang malas datang kelas on time.hehe.ada jugak yer hubungkait di antara hujan dan motor. memang ler kalau hujan, those yg naik motor tu basah. emm...tapi motor? huhu..apa-apalh...


kelas baru mula. kena ngajar 3 kod baru..management accounting. agak tak suka codes ni..tapi aku gak yg mintak nak ngajar. dah bosan ngajar financial accounting.sekali sekala tukar selera.hidup kembali sibuk.kununnya.tapi masih ada masa nak g jenjalan and makan-makan,sembang sembang..and what not. research???kena siapkan on september 2008. still have a few months to go.tidakk........

gambar kereta tuh...my ex student accident. meninggal di tempat kejadian. dlm lima nam bulan lepas. on the way back to campus from kuala terengganu...terlanggar pokok..nak elak motor ..al-fatihah



0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home