Monday, January 7, 2008

Isnin yang malang

aku rindu tempat ini...tempat jumpa kasih n putus kasih..

ari nih kelas cuma pukul 4-6. berkurap nak tunggu pukul 4. org dah balik kerja, aku terhegeh-hegeh nak gi kelas. budak2 tu pun kelas 8-10, 10-12, 2-4, pas tu kelas aku lak 4-6. ini boleh mendatangkan marah. aku pun takder mood macam tu. kalau aku jadi budak2 tu..aku boikot kelas yang last tuh.hehe.otak jammed belajar dari pagi. break cuma utk lunch n smayang zohor.
so td aku dengan semangat yang tak berapa berkobar pergi ler kelas. ngantuk tunggu kul 4..sebab semalam tido lambat. hehe..masuk kelas..tengok muka budak sian jer..wajah yang penuh kedukaan menunggu habih kelas kul 6. hehe. nak menambah nasib malang..OHP tak leh guna. malang lagi, dapat kelas bangunan antik. panas tuh.nak malang lagi..kelas sempit. huhu..aku buat2 cool jer ler..nasib baik aku rasa baik hati nak potostat nota utk first chapter ni bagi kat diorang.sebab text book lum ada. so aku lecture n diorang refer nota. aku tension takder teaching aid. kalau tak leh tukar2 slaid..cover gugup.hehe.pastu org azan asar. berenti jap. pastu bila sambung balik..aku takder mood. ngantuk.one more thing..mula2 aku tanya maksud accounting...takder org jawab.huhu.dah sem 3 pun takkan tak tau..so at the end...ok class...thats all for now. kita sambung this thursday. "cik.....kamis ni cuti ...minggu depan jer ler...uwaaaaaaaaaaaaa.........lari ler pulak lesson plan aku..takper ah....balik tido lagi baik..
* to my housmet...mariler kite mulakan tahun baru ni dengan percintaan yang indah.heheh...jangan leaps..nanti rugi...amik jangan tak amik..hensem aper..muahahaha...

* ...panasonic 29 inci...selamat datang..








0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home