Sunday, January 13, 2008

jumpa + nasi kukus

*jumpa
aku g jumpa dia.dia datang jumpa aku. kami berjumpa.dua kali..em...ok..ada jodoh..ada ler.kalau takder..macam biasa. teruskan mencari. tapi bile g jalan2 kat satu tempat kat puchong, apasal aku tengok banyak couple yang "bersaiz besar"..samada yang pompuan besar, ataupun yang laki besar..ataupun kedua-duanya. dia? takderler besar sangat. aku? besar.tapi dia lagi berat daripada aku..emm...baru betul saiznya. takderler sorang besar sorang kecik.hehe.apa aku mengarut. tapi apa-apa hal pun..mintak petunjuk..semoga berjaya.
*nasi kukus
lately nih, aku ngan opismet aku macam jatuh cinta kat nasi kukus dekat ngan opis kitorang. memang best. rm3.50...tapi rasanyer pergh...power. nak2 kalau time lunch..nasi panas..ayam panas..kuah kombinasi 3 jenis - dalca, kari ikan, and kari daging. dicampur tiga2 kuah..fuhhh..memang terangkat. kalau tak g lunch, g dinner situ. badan aku memang naik asyik makan situ. adik2 hensem kelantan yang meniaga. lagi akak suka pergi..

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home