Wednesday, August 6, 2008

cerita..

ke mana aku menghilang?hehe.macam biasa ah. tidak sempat n malas. nak citer apa eh? last week g kelantan .melawat anak sedara aku operation kali kedua. dia ada masalah usus. sebahagian usus tu, saraf dia tak berfungsi. so problem nak buang air besar. first operation tu, doktor buang usus yg tak berfungsi tu. and perut dia ditebuk ah utk buang air besar. yg second ni, doc betulkan balik n sekarng ni dlm tempoh percubaan. tengok dah ok ke tak.sian tengok dia. baru empat tahun. anak sedara aku yg lagi sorang pun lagi sian. masa lahir dulu takde lubang buang air besar. kecik2 dah operate. sekarang ni ok dah. alhamdulillah. diorang kuat semangat kot. anak sedara aku tiga org je. dua anak kakak aku, and sorang anak abang.
esok nak gi melaka. lawatan kelab aku ke uitm melaka. kelam kabut dibuatnya. macam2 masalah.perubahan tarikh, masalah penginapan, masalah bas.akhirnya settle gak. best gak bawak rombongan cik kiah ni. kul 2 jap lagi ada kelas ni. cau cin cau

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home