Thursday, May 29, 2008

aku dan pengisi petrol

Di satu stesen minyak yang hijau, pada jam 10 pagi yang cerah.

aku : minyak penuh yer
dia : tak kerja ke hari nii? (sambil membuat apa yg aku suruh)
aku : kerja le. nape ? kalau hari kerja tak leh isi minyak ke?
dia : takde lah. biasanya waktu2 mcm ni, org yg kerj duk kat opis.( sambil tersenyum)
aku : habis tu, awak kan kerja jugak sekarang.kenapa awak tak duk kat opis? kenapa awak duk kat luar ni isi minya keter saya?
dia : ok ..minyak dah penuh. hehe. nanti lainkali bila awak datang, saya isikan minyak dari opis bos saya ye. terima kasih. datang lagi.

4 Comments:

At May 29, 2008 at 2:41 PM , Blogger CIda said...

teringat bangla stesen shell alor star yg muka garang gila tu. hahaha.. boleh plak kita pi komplen kat boss dia, apsal bangla tu muka garang sgt. haha.. mmg xda keja kita nih

 
At June 1, 2008 at 9:36 AM , Blogger Pishaposh said...

budak tu nak ngorat .. layan saja la. untung2 dapat petrol setahun!

Er, cik wawa, saya telah tag anda. pi jawab di sannnaaaaaa ...

bubbye!

 
At June 1, 2008 at 1:25 PM , Blogger cik wawa said...

syida..si bangla tu memang muka bengkeng. doh le kerje kat negara org, tak senyum langsung. tpi bila pikir2 balik, nasib baik dia tak hentak cermin keter ko ker, tendang pintu keter ko mcm org gila pernah buat kat keter aku dulu. haha.,tapi kena ingat, tanpa bangla, tak ke mana industri minyka kita.

cik pisha..nanti yer sy jawab naa..

 
At June 1, 2008 at 8:05 PM , Blogger Azlan Ismail said...

Cik Wawa..lawak apakah ini yg ko buat dgn org isi minyak tu? :))

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home