Thursday, December 31, 2009

Sampai hati awak

Ya, saya tau saiz saya tidak kecik. Tetapi, walaupun awak sebagai kauselor @ motivator yang hebat, awak perlu peka apabila memberi contoh ketika menyampaikan ceramah. Saya agak berkecil hati dengan contoh awak yang walaupun tidak bermaksud untuk melukakan hati saya, tetapi apabila jari awak menuding ke arah saya, mambuatkan saya terkedu. Dengan memberi contoh suami yang tidak sukakan isteri dengan berkata " Saya benci awak. Awak bulat. Gemuk macam peti ais"..sambil jari menuding ke arah saya, saya tersentap. Memang awak hebat dalam bertutur, tetapi awak tidak hebat dalam percubaan untuk menjaga hati pendengar dan penonton ceramah awak.

6 Comments:

At January 5, 2010 at 3:31 PM , Blogger CIda said...

whoever the person is, he/she dun have any right to insult u like that.

 
At January 5, 2010 at 8:00 PM , Blogger Cik Peesha said...

Lain kali, bangkit .. kata macam ni ... "I'm big and beautiful ... any problem with it?" ... kalau dia tak puaih ati, aku sanggup jadi bouncer hang ... jumpa di simpang ...

Sapa yg mulut hebiag sangat tu? habag mai ...

 
At January 6, 2010 at 2:24 PM , Blogger cik wawa said...

cida..yang buat aku kecik ati tu sebab jari dia tunjuk tepat ke muka aku yang cantik ini.kalau ada bukti, leh saman.

cik peesha..aku pun bukan nak pi sangat bengkel asas kaunseling tu.tapi ada nama. terpaksa ler. nama bengkel asas kaunseling, tapi citer pasal nikah kawin.pediaaaa lagu tu..dan2 tu rasa nak pi jumpa tok kadi belakang umah hang..

 
At January 7, 2010 at 1:44 AM , Blogger CIda said...

bengkel asas kaunseling? Maybe he/she should use her/himself as a bad example of a counsellor. Kurang ajar la. Kalau aku jadi ko, sure aku kuar je dari bilik tu. Buat muka selamba n blah. hehe. aku emo. :P

 
At January 7, 2010 at 2:08 PM , Blogger cik wawa said...

cida..memang aku keluar pun dr dewan beberapa minit selepas itu..dengan hati yang luluh..huhu

 
At January 7, 2010 at 7:02 PM , Blogger Cik Peesha said...

Aku tau dah sapa kaunselor tu .. .aku tak minat dia bila dia cakap kat TV ...

Aku ingat sebelum ni aku boleh tak suka orang tanpa sebab, now that u told this story, I can justify my feeling .. ha!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home