Wednesday, May 21, 2008

Trip to Sabah April 2008


kesian ular ini mati kekerasan

ikan-ikan comey berkeliaran di pulau manukan...berkeliaran? emm...

pulau terakhir kami pergi - pulau sapi..tak leh lawan pulau manukan


ni pulau mamutik..tapi tak secantik manukan

kerepek-kerepek ini sangat sedap ye kawan-kawan.adakeropok ikan, keropok kentang, keropok cincin, keropok macam-macam ada. harusnya makcik gerai ini membayar aku utk promosi yg aku buat. nyum-nyum...abaikan si pompuan yang menghalang pemandangan keropok2 itu

pasar ni start at 3 petang. jual sayur and bahan basah. yg paling best, ikan bakar + sutun + udang + ketam bakar. harga sangat murah, food sgt fresh, layanan tip-top (orang sabah memang very helpful).

ni pulau manukan..cantik dan bersih

second day - trip to Pulau Manukan, Pulau Mamutik and Pulau Sapi (segala kuak dibuat)

first day at kota kinabalu (jalan-jalan tengok jalan)

third day - gunung kinabalu (kaki gunung je maa..). cik syida, adakah anda kenal baju yg warna ungu itu? cantik kan...baju itu..

aku tengah bosan. duk cari articles for my project paper tapi semua tak relevan. jadi dengan bangganya aku upload sekeping dua gambar masa ke KK bulan lepas. pergi masa cuti ulangkaji. jauh kami pergi ulangkaji.hehe. bertiga je tapi memang seronok. macam-macam experience yg tak diduga.kata orang kita kena expect the unexpected. anyway, orang sabah memang baik terhadap pelancong yang kejakunan macam kami ni. duduk sana tiga hari tiga malam. sempat pergi pulau2, gunung kinabalu (nampak kaki jer) and gi soping ntah hapa-hapa. rasa nak pergi lagi. ikan n menda2 yg bakar pun sangat murah and best. balik ke semenanjung dengan membawa lebihan-lebihan lemak yang begitu mendukacitakan. uhuks..






2 Comments:

At May 23, 2008 at 6:52 AM , Blogger Hilmi & Faeizah said...

kadang2 aku bare gak..kengkawan aku dtg Sabah senyap2 xde pun sms aku....

 
At May 25, 2008 at 3:11 PM , Blogger CIda said...

hehehe.. sapa kawan ko tu faei?? aku smsed ko kan dulu? kan? kan? hehe

wa.. baju tu lawo aa.. hehe.. pandai la sapa yg pilih tu. hehe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home