Tuesday, September 16, 2008

saya rindu awak semua

Alhamdullih. akhirnya habis jugak teaching observation. sebenarnya tadi kelas kul 4 -6 ada teaching observation by a senior lecturer. Ari tu lepas attend Kursus Asas Pengajaran, kena le ada observation lak. Tadi observer masuk dlam 45 minutes. aku jenis gelabah. rasa macam tak jadi diri sendiri kalau ada orang lain duk kat belakang kelas perhatikan aku lecture. hopefully there will be no more teaching observation next time. bukan apa, a few days before menda ni, aku memang tak senang duduk. asyik terpikir je. padahal dah enam tujuh kali kena observe. mungkin faktor orang yg jadi observer kot. kalau observer tu jenis ok, aku ok kot. anyway, dah habis pun. cuma this thursday kena g jumpa observer untuk bagi portfolio pensyarah. belum siap lagi. esok cuti nuzul quran, boleh lah bertungkus lumus menyiapkan.

tiba-tiba aku rasa syahdu.duk baca blog kekawan umah 166 and 115 Tmn U. teringat bulan puasa kat Tmn U dulu dengan hosmet semua. Aleq, Faei, Cida, Zana, and Nani. Hmm. napa ek. teringat g beli ciken chop kat kedai tmn u tu untuk sahur. teringat gak g umah sebelah tengok citer "A succesful story of a bright girl". teringat basuh keter kat belakang umah. and yang paling tak boleh lupa,,rombongan merisik dari Perak untuk seorang hamba Allah ni. sekarang dah ada anak dua pun. ekekek. Lagi..teringat gi Padang Besar reramai, g langkawi ngan reramai ngan syakirah and pakwe dia, Lias. dah ada anak gak diorang ni pun. tapi dah lost contat ngan diorang. mana ler u all ek ?

air mata ku hampir menitis di kala remang-remang senja ini. huhu. aku rindu...terima kasih kawan-kawanku sebab banyak membantu aku di kala susah dan senang. apasal aku emo sgt ni? nangis dah rupenya..Masyaallah...

to all my lovely friends...

Teman Sejati

Selama ini
Ku mencari-cari
Teman yang sejati
Buat menemani
Perjuangan suci

Bersyukur kini
PadaMu Illahi
Teman yang dicari
Selama ini
Telah kutemui

Dengannya di sisi
Perjuangan ini
Senang diharungi
Bertambah murni
Kasih Illahi
KepadaMu Allah
Kupanjatkan doa
Agar berkekalan
Kasih sayang kita

Kepadamu teman
Ku pohon sokongan
Pengorbanan dan pengertian
Telah kuungkapkan
Segala-galanya...

KepadaMu Allah
Kupohon restu
Agar kita kekal bersatu
Kepadamu teman
Teruskan perjuangan
Pengorbanan dan kesetiaan
Telah kuungkapkan
Segala-galanya
Itulah tandanya
Kejujuran kita

7 Comments:

At September 16, 2008 at 6:54 PM , Blogger Cik Peesha said...

Whoa .. kena observe teaching? Huuu .. nebes .. nebes ... mujur la aku terselamat drpd aktiviti keji yang memungkinkan aku nampak sangat tidak brutal itu ... huhu...

Awat hang emo ni? Dah nampak bulan di tengah Ramadhan ke?

Aku? Selamat dah ... :p

Semoga senitasa gembira!

 
At September 17, 2008 at 8:07 AM , Blogger Hilmi & Faeizah said...

Huhuhu...Aku pun rindu kat hang....alahai cik wa...ni i sayang u lebih ni...rindu sampai nangis2...mai la labuan....hang mesti marah kat aku...aku pinjam tudung putih bunga biru hang..sampai la ni x pulang2...ampunnnn

 
At September 17, 2008 at 11:59 AM , Blogger CIda said...

mula2 aku nak syahdu2 gak, tapi lepas baca komen faei, aku gelak la plak. Hehehe.. kelakar la bab pinjam tudung tak pulang2 tu.

Btw, kawan2 kalo aku ada pinjam barang korang tak pulang2, mintak halal yek. Kalo ada hutang2 sila claim sbb aku byk duit skrg.. hahahaha.. Ayat giler poyo. Takla.. gurau jek. dah namanya hutang ye dak. Kot2 la terlupa byr. Igtkan aku kay..

Rindu korang semuaaa.. huwaaaaaaaaaaa

 
At September 18, 2008 at 5:46 PM , Blogger cik wawa said...

cik peesha, memang aku tengah berada di bulan.mengambang lagi.

faei..pecah sudah rahsia itu yer. oo..ko ler yang ngambik tudung aku ye. sampai sekarang aku cari tak jumpa. patutle. hehe.tudung mana ek? aku tak ingat pun. aku pernah ada ke tudung tu?ekekek

aku pun ada gak nak wat pengakuan.hehe. aku ada simpan satu beg jalan2 warna putih. korang punyer kot. ampun. dulu time kemas2 umah kita, aku simpankan dulu. sampai le sekarang.sapa punye ek? kalau takde org ngaku, aku amik.

syida, hang pinjam beras umah aku kan? ampun...cari gak kot2 ko tinggal duit bawah bantal. tapi takda pun..keh keh keh..

 
At September 19, 2008 at 7:12 AM , Blogger Hilmi & Faeizah said...

Wa : aku x ingat la aku ade beg warna putih tu...tp wa...tudung ko tu kan ko ada pakai masa gi langkawi...mu tgk gambar tu.itu la tudungnya...huhuhu....

Syida : Ko ada pinjam selipar jepun aku kan dulu....aku halalkan dah...huhuhu...hehehehe..ko ingat tak syida?

 
At September 21, 2008 at 11:04 AM , Blogger CIda said...

haa? selipar jepun?? tak ingat la faei.. hoho.. maap.. maap.. muat plak ek kaki gemok aku ni dlm selipar kaki kurus ko. haha. btw, ampun maaf dipinta..

 
At September 25, 2008 at 10:32 AM , Blogger Hilmi & Faeizah said...

Syida : Lu kena Beb....mane ade pinjam...hehehe...

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home